ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ
1. 3агальні положення
1.1. Дані правила внутрішнього трудового розпорядку (далі - Правила) розроблено відповідно до Конституції України, Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП), інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу трудових відносин.
1.2. Метою Правил є: чітка організація праці та зміцнення трудової дисципліни; створення безпечних умов праці; підвищення її продуктивності та ефективності, раціональне використання робочого часу.
1.3. Правила поширюються на всіх працівників ТОВ «МАРІЯ» незалежно від посади та виконуваної роботи у БАНКГОТЕЛЬ.
1.4. Керівництвом Товариства в особі директора створюються умови, покликані запобігти виникненню індивідуальних та колективних трудових спорів та суперечок в колективі, а в разі їх виникнення – забезпечується вирішення таких спорів та суперечок на взаємовигідних засадах.1.5. Керівництвом Товариства створюються організаційні, економічні умови для дотримання працівниками трудової дисципліни, використовуються методи переконання, заохочення за добросовісну працю та її високу якість. До порушників трудової дисципліни застосовуються заходи дисциплінарної відповідальності.
1.6. Завжди дотримуйтесь правил, встановлених в БАНКГОТЕЛЬ.
2. Порядок прийняття на роботу і звільнення працівників
2.1. Працівник реалізує своє право на працю шляхом укладення трудового договору (контракту) з Товариством (ТОВ «МАРІЯ»). За цим договором працівник зобов'язаний виконувати роботу, визначену в ньому, та підлягає правилам внутрішнього трудового розпорядку. Роботодавець, у свою чергу, зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін умови праці, необхідні для виконання роботи.
2.2. Право приймати на роботу згідно зі статутом ТОВ «МАРІЯ» має директор Товариства.
2.3. Для новоприйнятих працівників встановлюється випробувальний термін 3 (три) місяці. Випробний термін не встановлюється для осіб, перелічених в останньому абзаці ст.26 КЗпП, а також інших осіб, яким неможливо встановити випробний термін згідно з чинним законодавством.
На період випробного терміну працівнику не виплачують надбавки, доплати (крім тих, що є обов'язковими до виплати за вимогами законодавства) та премії.
2.4. При прийнятті на роботу працівнику необхідно:
- написати заяву про прийняття на роботу;
- пред'явити паспорт;
- передати уповноваженому працівнику Товариства трудову книжку, оформлену у встановленому порядку (особи, які приймаються на роботу за сумісництвом та ті, що працевлаштовуються вперше трудову книжку не подають);
- пред'явити свідоцтво про обов'язкове державне соціальне страхування;
- пред'явити довідку про присвоєння ідентифікаційного коду
- працівники, які підлягають військовому обліку, надають військовий квиток / приписне свідоцтво.
- працівники, які влаштовуються на роботу на посади, що підлягають періодичному медичному огляду, надають медичну книжку.
2.5. При прийнятті на роботу, яка вимагає спеціальних знань, Товариство (Роботодавець) вправі вимагати від працівника диплом або інший документ, який підтверджує здобуту освіту або професійну підготовку в навчальних закладах.
2.6. Особи віком до 18 років приймаються на роботу лише після попереднього медичного огляду (ст. 191 КЗпП) і в подальшому до досягнення 21 року підлягають обов'язковому медичному огляду.
2.7. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
2.8. При прийнятті на роботу забороняється вимагати документи, подання яких не передбачено законодавством.
2.9. Прийняття на роботу оформляється наказом Роботодавця, з яким ознайомлюють працівника під розпис.
У наказі має бути зазначено найменування роботи (посади) відповідно до Класифікатора професій, умови оплати праці та інші істотні умови трудового договору.
2.10. Трудовий договір вважається укладеним і тоді, коли наказу чи розпорядження не було видано, але працівника фактично (з відома Роботодавця) було допущено до роботи.
2.11. З працівником, який не подав трудової книжки і не є таким, що працевлаштовується вперше, трудовий договір може бути укладений виключно на умовах сумісництва.
2.12. На всіх працівників, які працюють понад п'ять днів, ведуться трудові книжки. Запис про період роботи за сумісництвом та період навчання за носять до трудової книжки за бажанням працівника на підставі його заяви та довідки з місця роботи за сумісництвом або місця навчання.
Працівникам, що стають до роботи вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
2.13. При прийомі на роботу або переведенні на іншу роботу/посаду працівника обов'язково:
- ознайомлюють з цими Правилами, колективним договором та із посадовою інструкцією (під розпис);
- роз'яснюють його права і обов'язки;
- інформують про умови праці, про наявність на робочому місці, де він буде працювати, небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та про можливі наслідки їхнього впливу на здоров'я, про права на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства і колективного договору;
- інструктують з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони;
- повідомляють правила збереження комерційної таємниці, правила прийому – здачі приміщення офісу під охорону.
2.15. За домовленістю між працівником і роботодавцем договір припиняється в строк, визначений сторонами за п. 1 ст. 36 КЗпП.
2.16. Працівник має право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений термін, попередивши про це адміністрацію письмово за два тижні (ст. 38 КЗпП). Трудовий договір може бути розірваний і до закінчення терміну попередження про звільнення за наявності домовленості між працівником і роботодавцем. За наявності поважних причин, перелічених в п. 1 ст. 38 КЗпП, роботодавець зобов'язаний розірвати трудовий договір у строк, про який просить працівник.
2.17. Строковий трудовий договір може бути розірваний достроково на вимогу працівника в разі його хвороби або інвалідності, яка перешкоджає виконанню роботи за договором, порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного або трудового договору та у випадках, передбачених п. 1 ст. 38 КЗпП.
2.18. У день звільнення роботодавець повинен повернути працівникові трудову книжку з внесеним записом про звільнення, видати працівникові копію наказу про звільнення та виплатити всі належні йому від Товариства суми. Записи про причини звільнення в трудову книжку здійснюють згідно з формулюваннями діючого законодавства. Днем звільнення вважається останній день роботи.
3. Основні права та обов'язки працівників Товариства
3.1. Працівник зобов'язаний:
- своєчасно прибути на робоче місце та приготуватися до виконання трудових обов'язків;
- починати роботу відповідно до діючого режиму робочого дня;
- бути на робочому місці від часу початку роботи до часу закінчення роботи, за винятком встановлених перерв на відпочинок та харчування, інших перерв;
- виконувати своєчасно та в повному обсязі робочі завдання (функціональні обов'язки), забезпечувати належну якість виконуваних робіт;
- виконувати розпорядження роботодавця, які не суперечать чинному законодавству;
- виконувати обов'язки, покладені на нього трудовим договором;
- виконувати вимоги щодо охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки;
- вживати заходів для негайного усунення причин та умов, що перешкоджають або ускладнюють нормальну роботу товариства і негайно повідомляти про таку загрозу керівництво;
- дбайливо ставитися до майна Товариства, дотримуватися встановленого порядку зберігання матеріальних цінностей;
- дотримуватися чистоти й порядку на робочому місці та у приміщенні офісу Товариства;
- вести себе етично у відношенні до інших працівників та клієнтів та гостей Товариства.
- вимагати від Роботодавця забезпечення його роботою згідно з професією та кваліфікацією відповідно до укладеного трудового договору;
- вимагати належних, безпечних та здорових умов праці;
- своєчасно отримувати заробітну плату, не нижчу за визначену законом та колективним договором;
- оскаржувати неправомірні дії посадових осіб, у тому числі застосовувані до нього дисциплінарні стягнення;
- звертатися до керівництва з пропозиціями щодо поліпшення організації праці та виробництва;
- брати участь у професійних спілках з метою захисту своїх прав та інтересів;
- також на інші права, надані трудовим законодавством.
4. Основні права та обов'язки Товариства (Роботодавця)
4.1. Товариство (Роботодавець) зобов'язане:
- забезпечувати працівників робочими місцями та надавати роботу за умовами трудового договору;
- забезпечити робоче місце відповідними матеріальними та енергетичними ресурсами, інструментом і приладдям;
- проводити вступний та періодичні інструктажі працівників щодо вимог охорони праці, протипожежної безпеки та інших правил безпеки проведення робіт, перевіряти знання відповідних інструкцій з техніки безпеки, виробничої санітарії та гігієни праці;
- вживати необхідних заходів для профілактики виробничого травматизму, професійних та інших захворювань працівників;
- видавати заробітну плату у встановлені законодавством та колективним договором терміни;
- забезпечувати своєчасний поточний та капітальний ремонт обладнання на робочих місцях;
- контролювати дотримання працівниками трудової дисципліни та організовувати облік робочого часу і табелювання працівників;
- створювати умови для підвищення кваліфікації працівників, здобуття освіти;
- створювати умови для відпочинку працівників;
- виконувати інші обов'язки, покладені на нього трудовим законодавством та колективним договором.
- вимагати від працівника дотримання положень цих Правил та вживати необхідних заходів щодо притягнення порушників трудової дисципліни до відповідальності;
- вживати відповідних заходів для морального та матеріального заохочення за сумлінне дотримання вимог цих Правил.
5.1. БАНКГОТЕЛЬ обслуговує гостей цілодобово і цілорічно.
5.2. Працівникам в встановлюється позмінний робочий графік роботи. Керівник кожного підрозділу на у кінці кожного тижня надає працівнику графік роботи на наступний тиждень., Графік може бути змінений у разі виробничої необхідності. Самовільна зміна графіка працівниками заборонена. Керівник кожного підрозділу подає графіки виходу працівників на роботу до кінця тижня, на наступний тиждень. Відповідно поданих графіків роботи, служба безпеки готельного комплексу БАНКГОТЕЛЬ здійснює пропускний режим працівників на територію комплексу.
5.3. Робоча зміна має тривалість від 8 до 12 годин. Тривалість місячного робочого часу становить 180 годин. У разі виробничої необхідності та за згодою працівника його можна залучати додатково до роботи, при цьому максимальна тривалість місячного робочого часу - 220 годин на місяць. Режим роботи протягом робочого дня, час обіду, технічні перерви для відпочинку визначені цими правилами внутрішнього трудового розпорядку.
5.4. На роботу приходити завчасно. Запізнення або покидання робочого місця раніше, без узгодження з прямим керівником, є дисциплінарним порушенням. Відсутність на робочому місці понад три години без поважної причини є прогулом, що є підставою для негайного звільнення.
5.5. Підставою перебування на території готельного комплексу є наявність в працівника графіку роботи. У графіку роботи зазначається:день, дата, час початку робочої зміни, перерва для харчування і відпочинку, час завершення робочої зміни.
5.6. Працівники, робоча зміна яких починається о 7,00 год., та робоча зміна яких завершується після 23,00 год., мають можливість скористатись правом доїзду.
Талон для поїздки Працівник може отримати у працівника Служби безпеки, на основі графіку виходу на роботу, що йому надається керівником підрозділу.
5.7. Рекомендовано, що прибуття на роботу має відбуватись за 20 хв. до початку робочої зміни, щоб переодягнутись та бути готовим приступити вчасно до роботи. Слід бути в повній готовності до роботи (в уніформі) за 5 хвилин до початку робочої зміни. Після завершення робочої зміни у працівника є 15-20 хв., щоб переодягтись та залишити територію готельного комплексу.
5.8. Якщо робоча зміна працівника триває понад час зазначений у графіку, керівник підрозділу працівника, у графіку виходу на роботу робить відмітку про фактичний час завершення робочої зміни, про що керівник додатково повідомляє службу безпеки та відділ кадрів.
5.9. Підставою для нарахування заробітної плати, є дані з графіка виходу на роботу кожного працівника, що відображається табелі обліку використання робочого часу. Табелі обліку робочого часу ведуться керівниками підрозділі на усіх працівників, та в строк до 2 числа місяця наступного за звітним, подається до відділу кадрів.
5.10. Працівник зобов’язується у разі запізнення, повідомити керівника свого підрозділу, який вносить зміни у графік виходу на роботу. У разі неможливості виходу на роботу, працівник зобов’язаний повідомити керівника заздалегідь, щоб можна було викликати на заміну іншого працівника.
5.11. Працівник зобов’язується у разі хвороби, повідомити керівника, про свою хворобу, та ймовірний період відсутності на роботі, а після одужання надати довідку від лікаря встановленого зразка.
5.12. Вхід працівників на територію і вихід з території готельного комплексу БАНКГОТЕЛЬ абсолютно для всіх працівників повинен здійснюватися тільки через службовий вхід та тільки в робочі дні, згідно з графіком входу і виходу з роботи, який надається в Службу безпеки керівниками підрозділів.
5.13. Відвідування готельного комплексу працівниками (персоналом) в неробочий час заборонено.
5.14. Кожен працівник повинен відмітитися при вході на роботу і виході з роботи індивідуальної картою доступу на СКД. Дані відмітки засвідчують час прибуття та час виходу працівника з готельного комплексу та є основою для визначення тривалості перебування працівника на роботі. Про систематичне порушення графіку робочого часу(про прихід та вихід з роботи) служба безпеки формує звіт за кожен місяць.
5.15. Категорично забороняється приходити/йти з роботи через парадний вхід.
5.16. Служба безпеки зобов’язана та має право проводити огляд особистих речей працівників/персоналу для запобігання розкрадань майна готелю при вході та виході з готельного комплексу.
5.17. Працівникам категорично заборонено вносити і виносити товари, що реалізуються в готелі, алкогольні напої, зброю та інші небезпечні предмети, а також інвентар, що належить готельному комплексу, без спеціального письмового дозволу від безпосереднього керівника.
5.18. Перерви на прийом їжі визначаються керівником підрозділу, виходячи з особливостей роботи працівників його відділу та зазначаються в графіках виходу на роботу. Керівник кожного підрозділу має право та зобов’язання контролювати час перебування працівників у їдальні.
5.19. Кожен працівник повинен підтримувати чистоту в службовій їдальні, щоб там було приємно харчуватися і відпочивати.
5.20. Приймати їжу можна тільки в їдальні для персоналу в зазначений час. Працівникам забороняється виносити їжу, напої або обладнання за межі службової їдальні.
5.21. У готельному комплексі встановлено наступний режим роботи службової їдальні:
Обід - з 11.00 до 15.00 (відвідування за розкладом, встановленим керівником відділу).
Вечеря - з 21.00 до 23.30 (відвідування за розкладом, встановленим керівником відділу).
Перерва на чай або каву відвідування за розкладом, встановленим керівником відділу – у холодну пору року.
Тривалість обідньої перерви становить 1 год. при 8-ми годинній робочій зміні, та можливо і двічі за зміну, по 30 хв. кожна, при 12-ти годинній робочій зміні. Перерви виключаються з тривалості робочого часу.
5.22. У їдальні для персоналу дозволяється перебувати тільки в уніформі.
5.23. Працівнику забороняється приходити в їдальню для персоналу під час відпустки або у вихідні дні. Працівнику забороняється приходити на роботу задовго до початку робочої зміни, щоб поїсти в їдальні для персоналу.
5.24. Готельний комплекс забезпечує пільгове харчування – працівник відшкодовує собівартість обідів, сума яких вираховується з його заробітної плати в кінці кожного місяця. Для працівників, які звільняться, вартість харчування вираховується в день звільнення.
5.25. Крім перерви для харчування та відпочинку, працівникам згідно наказу можуть встановлюватися інші перерви, у тому числі передбачені законодавством.
5.26. Працівники мають право на короткотермінові перерви санітарно-гігієнічного призначення.
5.27. За домовленістю із Товариством (Роботодавцем) працівникові може бути встановлено неповний робочий день з оплатою праці пропорційно відпрацьованому часу. Скорочений робочий час встановлюється для осіб, які мають право на це згідно з трудовим законодавством. При необхідності Товариство може встановлювати окремим працівникам за їх згодою індивідуальний режим робочого часу. Це оформляється наказом. Таке рішення не повинно суперечити законодавству.
5.28. Місце для куріння для персоналу готельного комплексу дозволено в відведених місцях біля табличок «місце для куріння»:
у внутрішньому дворику готельного комплексу, вхід з підвального поверху.
5.29. Дозволено курити тільки в строго відведених для цього місцях, поза зоною огляду гостей. Куріння категорично заборонено в місцях загального користування (холи, вестибюлі, коридори), підсобних приміщеннях, ліфтах, на сходових маршах і площадках, в службових приміщеннях, туалетах і кімнатах відпочинку. Працівникам заборонено курити в місцях куріння призначених для гостей готельного комплексу Банкготель. Куріння в недозволених місцях на території готельного комплексу є підставою для звільнення.
5.30. Робота у вихідні дні компенсується працівникові в порядку, передбаченому законодавством (ст. ст.72,107 КЗпП).
5.31. Залучення працівників до понаднормових робіт, роботи у вихідні, святкові та неробочі дні здійснюється в порядку, встановленому законодавством (ст. ст. 62, 71, 7З КЗпП).
5.32. Працівники підприємства мають право на щорічну відпустку, тривалість якої становить 24 календарних днів. На час відпустки за працівником зберігається місце роботи і середня заробітна плата.
5.33. Про дату початку відпустки працівник повідомляє письмово не пізніше як за два тижні до її початку. Працівникам, які відпрацювали понад 6 місяців, мають право на офіційну відпустку. Строк відпустки – 24 календарні дні (інвалідам – 30 календарних днів), яка надається повністю або двома частинами,при цьому перша частина основної щорічної відпустки має бути рівна або більше 14 календарних дня. При наданні першої частини обов’язкової щорічної відпусти Працівнику може надаватись одноразова допомога на оздоровлення та лікування.
5.34. Працівники товариства мають право на інші види відпусток, передбачені законодавством.
Працівникам надаються оплачувані відпустки (у разі необхідності): у зв’язку з вагітністю та пологами – на 140 календарних днів; у разі одруження – 3 дні; у разі смерті близького родича – 3 дні; у разі народження дитини – 3 дні.
Надання додаткової оплачуваної відпустки: за списком шкідливих умов праці; на навчання у вищих навчальних закладах за заочною формою навчання – 30 календарних днів, за умови успішного складання екзаменаційно-залікових сесій.
6. Заробітна плата
6.1. Кожен працівник готельного комплексу має право на гідну оплату праці і своєчасну виплату заробітної плати. Оклади встановлюються відповідно до посади, згідно зі штатним розписом. Праця працівників оплачується погодинно, відрядно або інакше, що встановлюється Товариством самостійно або за домовленістю з працівником.
6.2. Заробітна плата виплачується у строк до 10 числа місяця, і у строк 25 числа місяця.
6.3. Заробітна плата виплачується готівкою в касі Товариства в наступних випадках: новим працівникам, поки їм не виготовлена банківська картка, при форс-мажорних обставинах і при звільненні.
6.4. При порушенні Товариством (Роботодавцем) встановленого терміну виплати заробітної плати, оплати відпустки, виплат при звільненні та інших виплат, належних працівникові, Товариство (Роботодавець) несе за це відповідальність відповідно чинного законодавства України.
7. Заохочення в роботі
7.1. За зразкове виконання обов'язків, встановлених трудовим договором, ініціативну, тривалу і бездоганну роботу, значні досягнення в роботі застосовуються такі заходи заохочення:
- оголошення подяки;
- нагородження цінним подарунком;
- видача премії;
- підвищення на посаді або підвищення заробітної плати.
7.3. У Товаристві запроваджено та діє система лояльності, що заохочує працівників успішно й сумлінно виконують свої трудові обов'язки, за що ефективним та ініціативним працівникам передбачається отримання бонусів та подарунків. Таким працівникам надається, також, перевага при просуванні по службі.
8. Відповідальність працівників
8.1. Порушення правил поведінки і роботи є недотриманням пунктів трудового договору та правил внутрішнього трудового розпорядку.
8.2. Попередження є одним із способів підтримки дисципліни на належному рівні.
8.3. За порушення процедури, працівник отримує усне попередження. Якщо працівником вчинено порушення процедури повторно, застосовується письмове попередження.
8.4. Перший проступок веде до письмового попередження від керівника підрозділу/служби. Другий проступок призводить до другого письмового попередження. Третій проступок призводить до третього попередження і звільнення відповідно до статті трудового законодавства. Звільнений працівник ніколи більше не буде працювати в готельному комплексі БАНКГОТЕЛЬ.
8.5. Порушення правил поведінки, за які застосовується стягнення – письмове попередження - догана:
- порушення затверджених правил Готельного комплексу БАНКГОТЕЛЬ.
- створення конфліктної ситуації з гостями або з колегами.
- куріння в гостьових і службових приміщеннях, крім спеціально відведених місць.
- сон під час роботи.
- використання гостьових приміщень не за призначенням.
- різного роду приниження людської гідності: расова, національна, релігійна, статева.
- робота з гостями без іменного бейджа.
- прогули і запізнення без поважних причин.
- невідповідні стандарти в одязі і/або зачісці.
- негативне ставлення до роботи або роботи інших.
- обговорення будь-яких робочих та особистих моментів, котрі не стосуються роботи, розмови мобільним телефоном в приміщеннях, в яких присутні гості.
- нецензурні вислови в присутності колег і гостей.
- обговорення чайових / вимагання чайових у гостей.
- порушення правил роботи.
- користування гостьовими туалетами.
- користування гостьовими ліфтами.
- прихід на роботу/вихід через головний вхід, пересування по території готельного комплексу без необхідності.
8.7. Письмове попередження має строк дії шість місяців або застосовується до часу надання/застосуваня заохочення.
8.9. Дисциплінарне стягнення накладається директором Товариства за поданням безпосереднього керівника підрозділу Працівника. Дисциплінарне стягнення на працівника може накладатись за поданням керівника іншого підрозділу, якщо такі дії працівника мають вплив на якість виконання роботи у його підрозділі. За таким поданням керівнику безпосереднього підрозділу виноситься усне попередження. Дисциплінарне стягнення на працівника менеджменту, керівника підрозділу накладається на підставі подання HR-працівника та /або юриста та/або керівника служби безпеки.
8.10. При визначенні виду дисциплінарного стягнення директор Товариства враховує ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника.
8.11. Дисциплінарні стягнення застосовуються директором Товариства і оформляються наказом по товариству (про що повідомляється працівникові під розпис). До наказу мають бути додані пояснення працівника, акти, довідки, що підтверджують факт правопорушення і винність конкретного працівника.
8.12. Перед застосуванням дисциплінарного стягнення від працівника вимагається письмове пояснення проступку. Відмова працівника надати таке пояснення не є перешкодою для застосування стягнення. У разі відмови працівника дати пояснення за фактом проступку (у встановленій формі) складається відповідний акт.
8.13. Дисциплінарне стягнення застосовується безпосередньо за виявленням проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не враховуючи часу звільнення працівника від роботи у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці, а також часу, необхідного для врахування думки представницького органу працівників.
8.14. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців із дня вчинення проступку, а за результатами ревізії, перевірки фінансово-господарської діяльності або аудиторської перевірки - пізніше двох років з дня його вчинення. У зазначені терміни не включається час провадження у кримінальній справі.
8.15. За кожну провину може бути застосоване лише одне дисциплінарне стягнення.
8.16. Наказ про застосування дисциплінарного стягнення із зазначенням мотивів його застосування оголошується працівникові, підданому стягненню, під розпис протягом трьох робочих днів з моменту його видання. У разі відмови працівника підписати зазначений наказ складається відповідний акт.
8.17. Наказ в необхідних випадках з метою здійснення виховного впливу доводиться до відома інших працівників готельного комплексу БАНКГОТЕЛЬ.
8.18. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовують.
ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКА, ПОВЕДІНКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ
Всі працівники повинні дотримуватись правил безпеки і санітарних норм від моменту, як вони приступають до своїх робочих обов’язків. Створення безпечних умов праці є одним з головних пріоритетів
Кожен працівник отримає інформацію щодо техніки безпеки на своєму робочому місці, яку надасть вам ваш керівник, відділ кадрів або інженер з охорони праці. Обов’язково ознайомтесь з цією інформацією.
Безпека, санітарні норми і захист власності компанії, гостей та персоналу – це відповідальність, яку поділяє весь персонал організації.
З метою забезпечення безпечних умов праці проводяться інструктажі з техніки безпеки: вступний інструктаж працівника, первинний інструктаж працівника, навчання безпечним прийомам роботи. Незважаючи на всі запобіжні заходи, можуть трапитись нещасні випадки. Якщо з Вами трапився нещасний випадок, Ви обов’язково повинні виконати наступні дії:
повідомити своєму керівнику або в інший підрозділ про те, що трапилося, якомога швидше;
звернутися за медичною допомогою (запам’ятайте: перші дві хвилини є найважливішими у рятуванні життя).
Відповідно до закону, всі нещасні випадки, травми і т. і., незалежно від ступеня серйозності, повинні бути негайно занесені в книгу обліку нещасних випадків на виробництві. Дана книга знаходиться в службі безпеки.
ПОВЕДІНКА ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ
Всі працівники повинні дотримуватись правил безпеки і санітарних норм від моменту, як вони приступають до своїх робочих обов’язків. Створення безпечних умов праці є одним з головних пріоритетів
Кожен працівник отримає інформацію щодо техніки безпеки на своєму робочому місці, яку надасть вам ваш керівник, відділ кадрів або інженер з охорони праці. Обов’язково ознайомтесь з цією інформацією.
Безпека, санітарні норми і захист власності компанії, гостей та персоналу – це відповідальність, яку поділяє весь персонал організації.
З метою забезпечення безпечних умов праці проводяться інструктажі з техніки безпеки: вступний інструктаж працівника, первинний інструктаж працівника, навчання безпечним прийомам роботи. Незважаючи на всі запобіжні заходи, можуть трапитись нещасні випадки. Якщо з Вами трапився нещасний випадок, Ви обов’язково повинні виконати наступні дії:
повідомити своєму керівнику або в інший підрозділ про те, що трапилося, якомога швидше;
звернутися за медичною допомогою (запам’ятайте: перші дві хвилини є найважливішими у рятуванні життя).
Відповідно до закону, всі нещасні випадки, травми і т. і., незалежно від ступеня серйозності, повинні бути негайно занесені в книгу обліку нещасних випадків на виробництві. Дана книга знаходиться в службі безпеки.
ЗАГРОЗА ВИБУХУ ТА ІНШІ ЕКСТРЕННІ ВИПАДКИ
У разі небезпеки необхідно виконувати наступні дії:
▪ Не провокуйте паніку, яка може бути викликана інформацією про знаходження бомби. Зберігайте спокій самі і спробуйте заспокоїти інших.
▪ Кожен, хто отримав інформацію про знаходження бомби в готелі (як правило, дана інформація надходить телефоном), повинен звернути увагу на наступну інформацію:
▪ час, число і номер телефону, на який надійшов дзвінок;
▪ інтонацію голосу, акцент і т. і .;
▪ грамотність мови;
▪ походження мовця (якщо можливо);
▪ звуки на задньому плані;
▪ з якого телефону дзвонили (стаціонарний, мобільний або телефон-автомат). Дане повідомлення повинно бути негайно передане директору, службі безпеці або черговому менеджеру, який координує наступні процедури.
Рішення про евакуацію з будівлі приймає директор готелю або черговий менеджер.
▪ Оцінивши загрозу, слід проінформувати про небезпеку службу пожежної охорони і поліції.
▪ По можливості зробити пошук «небезпечного об’єкта». Найбільш ймовірні місця для огляду: підвальні приміщення, парадні і службові входи, всі туалети, шафи, ящики, коробки та інші легко доступні об’єкти, місця для зберігання сміття. При виявленні «підозрілого об’єкту» ні в якому разі не слід чіпати або пересувати цей предмет. Слід негайно повідомити про це директору, службу безпеки або черговому менеджеру, щоб він оцінив небезпеку.
▪ При прийнятті рішення про евакуацію з готелю сигнал пожежної тривоги буде найефективнішим способом повідомлення.
Однак необхідно вжити заходи обережності, щоб евакуація не проходила по території, де був виявлений «підозрілий об’єкт».
ПРОЦЕДУРА ЕВАКУАЦІЇ
На підприємстві є процедура евакуації в екстренних випадках.
Однак дотримання наступних основних правил обов’язково:
▪ зверніться до найближчого запасного виходу;
▪ не намагайтеся користуватися іншими дверима або повертатися назад за будь-яким майном;
▪ доповідайте про ситуацію на місці збору;
▪ допомагайте гостям знайти дорогу, вони можуть заблукати в готелі.
У разі пожежі напрямок евакуації буде залежати від зони поширення вогню
Дотримання політики конфіденційності
У товаристві діє політика нерозголошення комерційної таємниці.
У ході виконання посадових обов’язків працівники можуть мати справу з секретною інформацією або конфіденційними матеріалами.
Тому жодна інформація, записи, документи або інші матеріали, що стосуються персоналу, гостей або офіційної роботи БАНКГОТЕЛЮ не можуть бути використані, розкриті без офіційного дозволу керівника Вашого підрозділу.
Кожен працівник при прийнятті на роботу знайомиться з «Положенням про комерційну таємницю» і підписує зобов’язання про нерозголошення.
Медичний огляд
Працівники контактних служб при прийнятті на роботу проходять медичний огляд. Також проходять періодичні медичні огляди ( 1 раз в 6 міс або в рік, залежно від типу посади)
Щоденно слідкують за своїм здоров’ям, у випадку інфекційних захворювань, ізолюють себе від оточення.